Infini Radyofrekans

Infini-Radyofrekans

Geleneksel radyo frekanslardan farklı olarak infini, yeni bir yaklaşım olarak MFR (İğneli fraksiyonel radyofrekans), SFR (Yüzeysel fraksiyonel radyofrekans) sistemlerini bir araya getiren üç boyutlu bipolar fraksiyonel radyofrekans sistemidir.Özel tasarlanmış uçlar sayesinde cilt altı dokulara uygulanır, derindeki kolajen ve elastik liflerin radyofrekansın ısı etkisi sayesinde sıkılaşması sağlanır.

İnfini’nin En Büyük Avantajı Nedir?

Yazın yapılabilmesi, kızarma, soyma gibi yan etkilerinin bulunmaması ve bu nedenle de tedaviye ara vermeden devam edilebilir olmasıdır. Ayrıca diğer tedavilerle de kombine edilebilmesi açısından avantajlıdır. Klasik anlamda fraksiyonel lazerler kadar geniş tedavi olanağı sağlayan infini; – Skar ( iz) – Foto Yaşlanma – Skin rejuvenasyon (cilt gençleştirme,yenileme) – Geniş porların tedavisi – Yüz ve boyun toparlama – Inflamatuar aktif akne – Akne skarı – Cilt sebum dengeleme – Hiper hidroz (aşırı terleme) -Cilt yenileme – İnce kırışıklıkların tedavisinde kullanılmaktadır.

İnfini Nasıl Çalışır?

Derinin en üst katmanı (Epidermis) cihazın başlığı dokundurulduğunda mikro iğneler otomatik olarak ayarlanan derinlikte cilt içerisine girer. İnfini çok sayıdaki mikro iğneleriyle epidermiste fraksiyonel mikro delikler oluşturur ve sadece iğne uç kısmından verilen radyo frekans ile tam lokalize dermal koagülasyona neden olur. Cilt bu teknoloji ile tedavi edildiğinde, epidermis korunur ve dermisteki kolajenin yeniden oluşumunu uyaran derin elektrotermal etki sağlanır. Bu yalnızca skarları (ciltteki izleri) ve kırışıklıkları iyileştirmekle kalmaz aynı zamanda uzun süreli cilt sıkılaşmasını sağlar. Üst derinin optimum kontrollü tedavisi SFR sistemiyle yapılır.

İnfini`yi Diğer Sistemlerden Üstün Kılan Özellikler

Dalgalı Iğneleme (Flow Needling) Teknolojisi

Tedavi 15-20 dakika sürer. Diğer sistemlerden farklı olarak, tüm mikro iğneler aynı anda devreye girmediği için, hasta mikro iğneleme penetrasyonu sırasında ağrı hissetmez. İğnelerin akıcı/yumuşak hareketi ,alın gibi, cildin ince derili kısımlarındaki güçlü darbe etkisini azaltır. Üstelik dalgalı iğneleme teknolojisi mikroiğne mekanizmasının daha nazik bir şekilde çalışmasına olanak sağlayarak cildin doğal bir şekilde gerilmesini sağlar. Tedavide yüzeysel(TOPİKAL) anestezi kullanılır.

Ağrı ve kanamada belirgin şekilde azalma 50 W’a kadar çıkan gücüyle rakiplerinin önüne geçmektedir. Yeterli koagülasyon bölgesi ve kısaltılmış atış süresi vasküler yapıda oluşabilecek termal hasarı önler.

Yalıtım kaplı Mikro iğneler RF emisyonu yalnızca mikro iğnelerin uçlarıyla (0,3 mm) yayılır, böylelikle özellikle derinin üst katmanındaki (epidermisteki) diğer normal dokulara etki etmez. Böylece ne kadar güvenli olduğunu bize gösterir.

Sterilizasyon Sistem kafalarının hijyenik olması ve keskinliğini kaybetmemesi için her seferinde yenilenmesi gereklidir.Böylece hem tedavi etkinliğimizi ve hemde başarımızı arttırıyoruz .